Translate

Note from AhaBlogolicious...

Comments are turned off on comics to avoid cluttering the page. Please comment or discuss using Facebook, Twitter or other social media. "Make Humor, Not War!" Thanks, you're wonderful! Yes, you! Without your support, this blog would be a lonely place...
...
Curious as to who I am and why I'm so darned opinionated? (or warped? Geez, I hope not too much!)

Try connecting with me, on Facebook or Twitter.
Follow on (https://www.facebook.com/LittleDogsMedia/ or @LittleDogsMedia) or connect with me on LinkedIn. https://www.linkedin.com/in/cganderson/

Friday, April 04, 2008

ウェッブカメラによる日本のいくつかの大きな実際の視界

数日、ニュー・ミュージック調査で...

私のコンピューターは再び協力しています。私の体はそうではありません。私はひどい風邪をひきました。更に、私は、ひどい風邪と行く悪い生命観を持っています。
。一方、ここに、2つの大きなウェッブカメラ・サイトがあります。1台のカメラは東京をダウンタウンへ示します。さらに、それは水を示します。
。他方は、富士山の視界を示します。両方のサイトは誤用から安全に見えます。

私はカメラ・コントロールを提供するサイト上のどんなカメラ・コントロールも得るほどは局所的ではありません。しかしながら、あなたが試してみれば、私は見つけました、dropdownを使用し、次に、スナップ写真をとることができます。

実際のウェッブカメラ発射を見ません。代わりに、実際のカメラからのイメージが現われるでしょう。また、カメラが見ているものを見ることができます。(天候が悪い場合、これは霧だけを見ることを含んでいます。あるいは、雨は同様に落ちます!)

東京(ル・メリディアンのホテルの壮大な太平洋ウェブカム)

富士山(静岡インターネット・オフィス視界ウェブカム)

楽しんでください!
気を付けてください!
CGアンダーソン

No comments: